PSD Coloring #28 – Rose Without Thorns

Previewww2

Haii :3

Seperti biasa, aku mau berbagi PSD yang amatiran lagi._.v

Well, ini cocok buat gambar yang latarnya agak terang. Kayak putih, atau gimana gitu. (?)

Silahkan monggo mau download^^>>

Here Here!

Be sure that you’ve left comment before taking!~

19 thoughts on “PSD Coloring #28 – Rose Without Thorns

  1. Keren rima.. aku take yaa ^.^
    Kebetulan aku lagi nyari psd yang agak terang kyk gini hehehe..
    Rima aku mau tanya dong, kan aku udah download font dari dafont.com udah di instal sama aku.. tapi kok gak muncul di photoshopnya.. aku gak ngerti T.T

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s